Reaklänning!

Min dag har bestått av............................................Typ det, sen dammsugit och gjort iordning sen kom Alex vid fyra tiden då han körde mig till stan så jag fick köpt min klänning för halva priset, tjoho! Sen åkte vi och storhandlade för i mitt kylskåp upptäckte jag lite mögel på vissa varor så då tänkte jag att det var dags att köpa hem lite nytt och fräsch, sen åkte vi hem och värmde oss inne framför filmen Knowing medans regnet och åskan närmade sig, myys! Tacos blev det också med tända ljus och en hoppande hund, hihi.


Den ser mer rosa ut men det är orange i riktigt ljus, ingen färg jag använder varje dag men är man uppiffad med fint smink, platt eller lockigt hår och lite smycken så blir den nog skitsnygg! Särskilt till sommaren då man är brun

Nä, ska snart ner och kika på lite Sex And The City med en risifrutti i handen, men först ska vovven få lite mat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0