Söndagsmys.

Det blev ingen promenad tidigare idag för vädret var inte direkt det bästa, plus att mina älsklingar sov så gott i soffan så jag ville inte skrämma dom genom att väcka dom och säga: NU SKA VI UT OCH GÅ I ÖSREGNET! Haha, men vi tog bilen till Hemmakväll och affären för att köpa mat, godis och 2 hyrfilmer. Dagens middag blev fläskfilé, kroketter med tsatziki, mums! Till det såg vi världens sämsta skräckis från -81, men vi hade mysigt ändå.

Jag övertalade min man här att sova här inatt istället för att åka hem, vilket han var tveksam för först eftersom han börjar jobba klockan sex imonbitti, men jag fjäskar bara lite med en massa pussar, hungögonen och att vi kan gå och lägga oss extra tidigt ikväll =) Så just nu känns det konstigt att han är kvar halv tio en söndakväll, hihi.

Ingen kanelbulle blev det heller, haha jag är så dålig på att hålla saker, förutom viktiga saker förstås. Men nu ska vi iaf göra oss iordning för säng för jag är faktiskt också jäkligt trött, men först måste lillen få sin sista måltid och promenad i trädgården så han inte gnäller hela natten, men vi hörs imorgon mina vänner!

Förresten, det är flera som har frågat mig om jag tror att Michael Jackson´s This is it kommer att säljas på DVD, nu har jag ett bombsäkert svar vilket är JA! Jag har bevakat den på cdon.com som kommer att sälja ut den snart hoppas jag!



Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0