Tomorrow is a big day for us.

God eftermiddag på er allihopa, hoppas ni har haft en bra helg för det har inte jag. Igår morse vaknade jag upp av att min näsa var helt igentäppt, mitt huvud kändes tungt och jag hade dessutom vaknat hela natten. Kanske av oro eller något annat men jobbigt var det. Skulle ju upp tidigt också för att åka till Partille och dansa med Erika och barnen. Men när jag kom dit mådde Erika minst lika dåligt som jag, hon mådde illa och vi båda satt på scenkanten i salen och tyckte synd om oss själva, haha! Men lektionen gick bra och efter det var det bara att åka vidare in till Göteborg och dra till jobb nr.2. Hamnade på Ben & Jerrys idag vilket är den populära glassbaren uppe i tornet, hade aldrig varit där innan men det funkade. Men det fick sluta med att jag gick hem efter lunchen klockan fyra för jag mådde inte alls bra, visst det var bara 3,5 timme kvar innan jag slutade men mår man dåligt så gör man inget annat än att titta på klockan och då går tiden typ.....så.....häääär....

När jag kom hem tog jag ner en film samt täcket och kudden och la mig i soffan och gosa med Chucky =) Skulle egentligen hängt med Alex på fest men han tog med sig Johan istället och dom kom till mig för att förfesta lite och även ta hand om mig :) Men den som tog riktigt hand om mig resten av kvällen var Sara, som kom med chips, dipp, Marabou och en film. Kunde ju inte bli bättre! Vid tolv tiden kände Sara för att gå hem för hon tyckte att jag skulle gå upp och lägga mig eftersom jag däckade i soffan ett antal gånger. Alex kom redan vid 00.15, precis då Sara gick ut genom dörren och nästan med en gång gick vi och la oss.

Today.. har vi slappat, tagit en härlig dusch och faktiskt förflyttat min dator till nedervåningen för jag vill sitta i vardagsrummet, inte vid ett skrivbord i mitt rum där man känner sig lite smått instängd. Det enda negatvia med detta är att det ligger sladdar överallt (har ju inget trådlöst internet!!!) så min hund lär ju tro att det är hans nya leksaker. Nu ligger dom båda och sover i soffan och jag ska snart göra mig iordning för en långpromenad som vi har planerat hela helgen. Förresten, det är kanelbulledagen så en sån får man väl köpa sen, även om jag inte är förtjust i det.

Schemat för idag:

Get ready for a walk
Handla mat
Hyra film
Vila

Och på tal om rubriken som inte kom upp i inlägget får ni veta om imorgon eller senare =)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0