Tomorrow - This is it

Hej bloggen!

Är så himla taggad inför imorgonkväll, då jag och min gamla barndomsvän Sofie ska träffas och käka och tjöta innan vi drar till GBG och går och ser våran Idol på bioduken. PREMIÄR, FULLBOKAT! Ska bli fruktansvärt mysigt, vet inte om jag kommer sitta och gråta eller bara sitta och le och känna hur jävla grym han är och att ingen annan människa är bättre än honom.

Jag lovade er bilder, ska aldrig mer lova er någonting för det blir aldrig av, men igår åkte jag hem till Johan och slagga över. Vi åkte hem till hans syrra och sen åkte vi hem och kolla film :) Idag har jag gjort minsta möjliga, sen kom älsklingen in till stan då bjöd han mig på Thaimat och hyrfilm som vi satt och gottade oss med i soffan under täcket. Nu är klockan tio och vi la oss för en timma sen, vi är sjuk trötta så det känns väldigt skönt att lägga sig såhär himla tidigt =)

Sitter nu och pendlar med ögonen mellan Vänner och datorn och chattar med Sofie, vi är såå taggade! Det enda vi säger är TOMORROW TOMORROW!

Nu ska jag kika runt på nätet innan det blir nanadags, har min chihuahua sovandes på bröstet också och det börjar bli tungt... INTE! haha. Ha en go natt på er, puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kommer bli en kanondag! :)

2009-10-27 @ 23:06:15
URL: http://hannasofieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0