Trött som en döende älg!

Eller nåt, haha! Trött kan vi garantera att jag är iaf, igår (fredag) jobbade jag på Åkanten mellan 17-00, det börjar bli asroligt att jobba där trots att jag inte är riktigt haj på kassan, baren och priserna än men det kommer, det kommer! Mina arbetskamrater trivs jag med otroligt bra iaf, Fillip är världens härligaste kille att jobba med, när hans mamma som äger stället inte är i närheten höjer han musiken så hela Åkanten skakar, sen kommer hans mamma ner och sänker men då höjer vi igen och då ger hon upp, haha :-P Vi dansar, sjunger och fjantar oss till disco musik. Rökpauser tillsammans lite när vi vill är tillåtet och bara det får en ju att känna sig avslappnad och En i gänget :) Plus att igår hade jag finfrämande av min pojkvän, Johan, Jocke och Emma (som det blev lite väl mycket alkohol för) hehe, men mycket folk var det i stort sett och det var härlig stämning.

Idag är jag DÖD, somna runt halv två och jag skulle självklart upp och dansa med barnen i Partille som vanligt. Och självklart var dom ovanligt busiga och jobbiga idag vilket gjorde morgonen ännu mer hemsk, men 45 minuter klarade jag av, på gränsen. Har legat i soffan och frossat i mig pyttepanna, glass med varma hallon och 2 cigg, så nu är jag nog laddad för en skön kväll på Åkanten. Om 1 timme ska jag vara där igen och idag blir det fullt ös, enligt Fillip. Då det är fotboll, Sverige - ? (har inte koll på sport) så en del öl blir det nog och klockan sex har vi ett stort sällskap som vi ska servera mat åt *pirrigt*

Och imorgon är Lisebergs sista öppna dag innan grindarna öppnar för julen, ska bli så skönt att slippa det stället! Visst, det var kul många gånger men det fanns nackdelar som fick dom bra stunderna att blekna. Efter jobbet är det avslutningsfest och undra om jag kommer att orka!? Jaja, let´s see and find out.

Min pojkvän kom förbi nyss, han jobbar extra den här helgen så att han kom förbi innan jag börjar jobba och kasta sig över mig med pussar fick mig att må en aning bättre.<3
Nu ska jag kolla mitt internetkonto lite sen ta på sig varma kläder och cykla ner till jobbet :) Känns förresten konstigt att säga "Cykla ner till jobbet" när det annars brukar vara tåg som gäller.

Ha en awesome night ni som är lediga, ni anar inte hur avundsjuk jag är på er!!!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0