090908

Goddag!

Ja, som ni ser så höll jag inte mitt löfte igår när det gäller att lägga upp bilder men klockan blev mycket och Sarah kom på kvällen och sen blev jag så trött att jag knappt orkade gå upp för trappan för att sätta mig här. Men idag är en ny dag och då får vi se vad jag lägger upp, har iaf ätit frukost för en stund sen, vi vaknade typ runt halv tolv men vid sju imorse vakna jag av att lillen ville ut och kissa, han är så duktig när det gäller att visa vad han vill!

Nu ligger han i min famn och sover efter en tuff stund av lek och bus, vi ska bara ta det lugnt idag eftersom igår fick han följa med mig till stan och se en massa människor så den enda promenaden vi ska ta idag är bort till min kusin som bor mitt emot vårat område och hämta mina CV. Senare ikväll kommer förhoppningsvis min underbara vän Johan och håller mig sällskap.


På tal om inget så börjar min tatuering klia nu som alla har pratat med mig om, det är lite jobbigt men det är bara att smörja in om och om igen, men den är sjukt snygg alltså! Ska visa upp den med stolthet och kärlek =)

Igår tog jag ju en fika med Johanna och här kommer 2 bilder.


Lillen älskar att sova i sin lilla väska :)

Nu ska jag nog gå ner och lägga mig och titta på en Michael Jackson konsert och gråta en aning, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0