090909

Alla barn som föds idag får ett jäkla lätt personummer, haha!

Idag har jag sovit hur mycket som helst, vaknade imorse för att ta ut lillen och sen har vi tittat på tv och sen på eftermiddagen sov vi båda medans min mobil bombades av sms från folk, men brydde jag mig? Nej. Jag var så trött så svar fick vänta, vid sex tiden kom lite folk hem till mig som var nyfikna på plutten (: Sara kom först, sen Ia & Mandi och slutligen Emma och Jocke, alla blev lika betuttade i honom^^ Vid halv nio åkte jag och Sara till affären för att köpa smått och gott att ha inför Idol, fast vi båda åkte hem var och en till sig och smsa med varann istället och sa vilka vi tyckte var bra och inte, haha heja gratis sms!

Imorgon ska mamma ta plutten vid elva för att jag ska få träna lite i lugn och ro och efter det ge mig ut på stan och ge ut CV till lite ställen, hoppas verkligen att någon nappar! Träffade min gamla danslärare Linda i affären ikväll och hon hade skrivit upp mig på vikarielistan, så imorgon får det kanske bli att jag koreograferar några övningar om inspirationen är på min sida.

Trots att jag sov till typ fyra idag så är jag ändå trött nu vid halv tolv så ska bädda för mig och chucky därnere i vardagsrummet och sen blir det att sova så fort jag får chansen (han är väldigt lekfull på kvällen)

Natti natti på er, hoppas ni får en varm natt under täcket med härliga drömmar :)
Puss&kram.


En härlig sommarbild nu när hösten faller in.

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Har du haft en bra dag?

2009-09-10 @ 20:58:21
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilka fina ögon du har=)

Postat av: emma

hoppas du har en bra fredag nu (: / fröken bitterfitta

2009-09-11 @ 14:56:32
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg gärna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-11 @ 23:51:53
Postat av: FRIDA - It´s all about me

söt :)

2009-09-12 @ 15:42:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0