090912

Klockan är 17 och jag borde egentligen vara på jobbet, jag jobbade imorse och åkte sen vidare till Liseberg för att starta mitt 8,5 timmars pass, men det blev endast 2 timmar långt för jag började må riktigt dåligt. Tänkte ta tåget hem men min gentelman till pojkvän åkte till Göteborg för att hämta mig, han gjorde även det igårkväll så jag är evigt tacksam!

Nu sitter jag här, väntar på att han ska träna klart så han kan åka och handla hem Thaimat, hyra film och hämta hem lilla Chucky som har sovit hos mamma och Börje inatt, första natten utan honom... riktigt skönt om jag ska vara ärlig =) Annars så har jag jobbat och haft fullt upp med annat, ikväll blir det bara att ta det lugnt och mysa i soffan och försöka må bättre!

Nu ska jag hoppa i myskläderna! Ni ska förresten få några bilder från min och Chuckys tisdagspromenad, en aning sent jag vet men bättre sent än aldrig.


Liten eller hur? :)


Mamma, jag vill inte vara härnere jag vill komma upp till dig!

Jag fick som jag ville, hihi!


Puss&kram // Sarah & Chucky

Kommentarer
Postat av: Maria

lika söta båda två :)

2009-09-12 @ 18:21:27
URL: http://mariakallgren.blogg.se/
Postat av: TereseErica

jag tycker också kenza! Har du haft en bra helg hittills?

2009-09-13 @ 12:28:33
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0