090928-090929

Ett litet nattinlägg får det bli (därför jag inte kunde bestämma datum^^) Idag var vi på lägenhetsvisning men lägenheten var inte alls så fin som på bilderna, mindre än vad vi trodde, världens minsta toalett och Alex som kan det här med bygg och snickeri såg en del som behövdes göras och som dom hade försökt täcka igen med färg osv.. klaustrofobisk som Alex sa att allt kändes, så nä! Men det kommer ju fler tåg och vi får fortsätta leta, det ska ju trots allt kännas helt rätt och Hemma. :)

På kvällen kom Johan hit vilket jag tyckte var roligt för vi har inte setts på några dagar och vi båda har alltid något att berätta eller prata om, älskar Johan. (Som vän offcourse). Han åkte hem vid kvart i elva för han skulle upp tidigt så jag sitter här nu med en busig vovve som jag hoppas får ur sig all sin energi så han kan bli lika trött som jag för jag behöver sova, han sov under hela kvällen då Johan var här så det var kanske lite dumt, menmen. Ska nog få honom trött ska ni se, imorgon ska jag ner till stan och göra lite ärenden sen får vi se om det händer nåt mer, orkar inte planera utan vill ha lite spontana dagar ibland =)

Nanadags, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0