Avenyn!

Godkväll!

Idag hämtade mamma lille Chucky vid ett så jag kunde få lite fritid och få träna och allt vad jag skulle göra. På eftermiddagen/kvällen var det planerat att ta ett glas vin och kedjeröka med Johanna och Åsa i gbg på nåt mysigt ställe men vi alla 3 missuppfattade tider och skit, men Johanna kom och mötte upp mig så jag hängde med henne och hennes vänner och tog en Chai Latte på en uteservering, filtar, cigg och en massa mysigt prat!



Tog 20.17 tåget hem, tidigt jag vet men efter allt missförstånd idag så tappade jag faktiskt lusten av hela situationen, invigde mitt nya smink idag också och hade klätt upp mig med en svart kavaj, stövlar och allt.. Johanna kom med myskläder, haha! På vägen till spårvagnen på Valand så stod det några killar med en cdspelare och dansade mitt på gatan, en av dom var Slowmotion Phax från Talang, ballt!

Nu sitter jag här, har provat mitt USB minne för första gången så nu kan jag känna mig lugn om datorn kraschar igen. Nu när mamma har Chucky över natten tänkte jag passa på att gosa med min kissekatt som är lite svartsjuk fortfarande så hon ska få ha matte för sig själv hela kvällen =) Tänkte lägga mig i sängen framför en bra film och slappa.

Jocke tog ju fantastiskt fina bilder på min älskade vovvsing häromdagen,
ni kan få en favorit eller två :) Godnatt på er!



Min fina prins som gör mig så glad och lite barnslig! Han är drömhunden, sköter sig perfekt, duktig på att förstå och älskar att leka och busa! Nu har jag två prinsar och en prinsessa i mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0