En ny dag..

nytt humör... men Sara gjorde min kväll igår genom att komma hit och se Idol m.m. med chips, grönsaker och dipp =) Hon stack hem vid halv två då vi båda höll på att somna, lillen somnade som en stock igår och har sovit hela natten vilket var väldigt uppskattat.

Idag har jag varit lite orolig för lillen för han ville inte äta på hela dagen, då tappade jag lusten att ta honom till stan och stressa ner till Arbetsförmedlingen så jag ringde dit istället, trots att det inte ledde någonvart för min handläggare ville inte svara. Men det blev en fika på stan med Sofie vid halv två och då fick lillen följa med (vilket han börjar bli van vid ;P) Sen dök Emma upp bakom ryggen på mig vilket var lägligt för då stack vi till Maxi och köpte hårfärg. Väl hemma hos mig startade vi med färgningen och sen klippte hon lite så nu är det inte så slitet längre. Nu sitter mamma och Börje och slår in mina paket här i rummet bredvid, hihi! När jag var liten så tittade jag alltid på presenterna innan och låtsades vara förvånad på den stora dagen.. (Med liten så menade jag förra året då jag var 19, hahaha!) Jag är väldigt nyfiken men jag ska försöka skärpa mig nu på äldre dar.

Nu är min älskade pojkvän påväg hit, som vi har längtat! Händer antagligen inte så mycket mer ikväll mer än att mysa framför tv:n, men det duger gott och väl! På tal om något helt annat, jag har ju inte ens nämnt här att jag fyller 20 år imorgon!!! Helt otroligt vad stor jag är nu, aldrig mer en 1:a före utan nu startar en helt ny ruta!
Fest imorgon och alla jag älskar kommer, vi blir minst 16 pers och det blir mat, välkomsbål och en massa dans och alkohol, och såklart... SYSTEMET!

Nu ringde Johan och sa att han ville komma förbi en sväng så jag ska gå ut och möta han nu :) Skriver antagligen inte så mycket mer ikväll för grabbarna kommer underhålla mig kan jag misstänka men vi hörs imorgon.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0