Födelsedag nr...20!!!

Yes, idag vaknar man upp och har passerat alla åldrar som börjar med en 1:a, nu startar det vuxna livet och det känns läskigt men otroligt bra! Fast jag kommer nog fortsätta att vara 18 i skallen ett bra tag till, iaf ikväll då man kommer vara full och skratta åt allt och vilja kyssa alla man känner, för det är ju då man älskar allt och alla!

Fick frukost på sängen av min pojkvän och nu väntar vi på att mamma ska komma hem så jag kan få öppna presenter! :D Jag fick dock presenterna från Alex inatt och det var saker som jag hade önskat mig: Michael Jackson t-shirten jag hade sett i gbg och en navelpiercing från Tribe, thanks babe! <3

Igår kom ju Johan och Alex hit, när dom kom hade Alex köpt en vattenpipa i sthlm. Jag har Alltid velat prova det så det passade lagom till festen ikväll, vi smygstartade igårkväll på verandan men ikväll ryker det!

Nä, nu ska jag försöka njuta av timmarna på min födelsedag och jag måste säga att jag är så tacksam för det fina vädret jag får! Vi hörs sen mina vänner, skicka ett grattis sms, det gör mig glad! 
Puss&kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0