Hej!

Bloggtorka av något, men jag har haft fullt upp med hund och jobb och jag hatar att tiden aldrig räcker till! Men nu är jag tillbaks, har sovit min första natt själv med plutten och det har gått jättebra :) Idag har vi två tagit det lugnt och sovit länge, självklart vill han ut på kiss och bajs promenad i trädgården men det vill han inte mer än max 5 minuter så det är bara att hoppa i sängen igen och gosa!

Nu ska jag äta en sen frukost, har nämligen fixat med CV och grejer så nu ska jag ge plutten sin lunch och sen ska vi faktiskt ner på stan och fika med Johanna och förhoppningsvis hänger Anders också på, let´s see.

Ikväll blir det mer bilder förhoppningsvis!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0