Michael Jackson´s This Is It - Movie!

Jag hörde för ett tagsen att en Michael Jackson film ska visas på bio nu till hösten/vintern. Och idag fick jag ett mail av en hemsida jag är medlem på då det stod premiärdatum och allt (inom USA givetvis) men jag har även läst om det på svenska hemsidor så jag Ber att den kommer hit, fick se Trailern på denna hemsidan och jag fick ju gåshud med en gång och ville bara lipa av både sorg och glädjetårar för han Är verkligen en gud i mänsklig form. Det går inte att förklara känslan jag har om man själv inte är ett fan men aa, jag älskar att få gåshud bara av att se honom och bara beundra hans arbete han har gjort.

Filmen har väl kanske ingen handling direkt utan det är en film där man får se bakom kulisserna på Michaels comeback konsert där man får se repetitioner och hur allt skulle ha sett ut om det hade blivit av, man fick höra honom prata i trailern och hans röst kan ju förtrolla en helt. Hade jag varit stormrik hade jag betalat miljoner för att få en kopia Före alla andra i hela världen, lätt!

www.thisisit-movie.com kan ni se trailern genom att välja Trailer till höger i menyn, hoppas nu får lika mycket gåshud som jag! Om jag blir sån här av en liten trailer, undra hur jag blir av själva filmen, haha!

Det är bara att bita på naglarna och vänta, usch hatar sånt!
Idag har jag iaf vart på bilskolan med Sara, vi körde lite teori på datorn och efter ca en timma gav vi upp och gick till stan för en Chai Latte på Espresso House, så mycket mysigare! Sen tog vi en runda på stan och jag tog tummen ur och gick till Kicks för att förnya mitt smink. Har ju bara b saker hemma som jag köper och chansar på att det är bra, men på Kicks provade vi lite olika produkter och nyanser på mig och jag hoppas att det blir bra nu till helgen då my big day is coming! Fick köpt en mineral foundation, en rouge och en ögonskugga som ska hjälpa mig att få en sotig look! Allt gick på 370 spänn... Aj säger plånboken men detta lär bli nödvändigt till både fest och vardag. Chucky följde givetvis med till stan och sov så sött i sin väska hela dagen, men sen åkte vi hem och värmde oss och busade lite =)

Nu är klockan elva och jag är lite sen när det gäller Chuckys matschema, men han får en liten portion nu så han kan lägga sig mätt och nöjd inatt! Vi ska bädda därnere för oss som vanligt och mysa framför Sex And The City Filmen som det inte var igår man såg.

Imorgon väntar nya äventyr.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0