Middagsbjudning

Äntligen har min älskling kommit hem från huvudstaden, men han har blivit sjuk =( Förkyld, hostar som en galning och har frossa, stackars plutt! Har tryckt i han b-vitaminer, en tablett för förkylning och en massa vatten så jag hoppas han blir lite piggare. Nu är klockan 19.20 och vi ska åka hem till Ove där han och mamma ska bjuda oss på middag, vi ska diskutera lite om en viss sak (Óm vad är ännu hemligt) men vi stannar nog inte så länge för jag vill inte att Alex ska må ännu sämre imorgon, men han måste ju ändå äta.

Idag har jag även invigit min locktång som jag fick av Alex familj i födelsedagspresent och det blev jättefina lockar, är supernöjd med den, TACK! Så ikväll ser jag ut såhär:




Lite större lockar än sist, lite dock-känsla av det liksom. Vad det blir för middag ikväll återstår att se men mamma ringde nyss och avslöja desserten och det blir min favorit: KLADDKAKA!

Hörs!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0