September, 23.

En dag då nada händer, har befunnit mig i huset hela dagen förutom dom 10 minuterna då jag cyklade bort till affären för att köpa lite frossmat som två små kladdkakor, vindruvor och cigg. Var meningen att både Sara, Johan och kanske Alex skulle kommit idag men inget av det blev av så nu sitter jag här lite deppig över att jag inte får prata av mig med någon, särskilt Johan som jag kan få ut allt jag behöver få ut hos.

Nä, nu ska jag inte deppa ner mig i ett stort hål här, kan berätta lite om veckan. Bjöd mamma på en fika på stan i måndags och samtidigt fick jag köpte den där hösttröjan jag velat ha ett tag, så den köptes av ett av presentkorten jag fick samt ett armbandsgäng:




Igår (tisdag) åkte jag och mamma in till stan igen för att köpa en kjol jag provade dagen innan.
Har ingen bild just nu men det kommer väl på någon fest nån gång. Den är iaf en midjekjol som går i blågrön färg med lite snygga detaljer. Istället för 199kr fick jag betala 49 kr för jag hade rabattkort på det^^ Efter det körde mamma mig till Sara där jag blev bjuden på tacos.








En mycket mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0