Suck på allt!

Idag är verkligen en dag då man helst vill ligga under ett ljudisolerat täcke och låtsas som att man inte finns. Mamma har tjaffsat ända sen hon kom hem och jag står inte ut med allt gnäll och all den negativa energi som finns runt mig. Ingen idé att jag går in på detaljer för det får er bara att somna på bordet, men jag känner mig nere, trött i kropp och själv och en aning irriterad.

Men det blir nog bättre om ca 1 timme då Sara kommer och vi ska skära gurka, göra dipp och titta på Idol.
Imorgon ska (Måste) jag gå till Arbetsförmedlingen och försöka fixa nånting nu när jag snart slutar på Liseberg, knappt 1 månad kvar och som mamma tjatar om, jag kan inte vara ute i sista minuten. (b.la det vi bråka om) Sen får jag se om jag kanske hinner träffa Sofie en snabbis för en fika, tänkte smsa och avboka men jag får se hur det verkar imorgon med tanke på planerna. Emma ska även klippa och färga mitt hår lagom till min härliga dag på fredag, tajt schema!

Nu ligger lillen i mitt knä och sover, ska fördriva tiden och kolla på 2 1/2 män kl 19 innan Sara kommer.
Imorgon kommer förhoppningsvis min hårt arbetande pojkvän hem också, han sa att dom kan bli kvar till fredag men forget it, om jag så ska åka och hämta honom så Ska han vara här imorgon, vill inte vakna upp ensam på min födelsedag heller! :)

Om jag har tid så skriver jag lite senare och berättar om myskvällen med ord och någon bild, hihi!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0