The day after!

"Jag är inte orolig över smärtan.." ha-ha-ha... jag är glad att jag inte visste hur ont det skulle göra för hade jag vetat innan, undra vad jag då hade gjort. Men det gick fort och den blev kalassnygg! Men som sagt, fyyfan vad ont det gjorde! Tänk er någon som tar en skarp, sylvass kniv och drar en i huden med den långsamt. Men jag vet vem jag gjorde den för och det var det enda jag tänkte på =) Nu är han Alltid bakom mig.

Efteråt gick jag, stel som en pinne tillsammans med Sara igenom Göteborgs affärer, ville prova en tröja men om jag knappt kunde ta ner den så kunde jag nog inte prova den. Men det blev iaf en salva till min tattoo och även en ursöt kritvit vintermössa på h&m för 49, fast den egentligen kostade 79 (En turtatuering jag skaffat med andra ord)

Sen tog vi tåget hem, shoppade hårfärg på Maxi och sen stack vi hem till Sara och jag fick äran att färga håret på henne, det skulle bli mörkt med lite röda nyanser i och voila, det blev det! Sen skulle hon ut och övningsköra så för min del blev det att cykla hem till andra Sarah, i full fart med vind i håret och Michael Jackson låtar på högsta volym i öronen.




Imorse vaknade jag av ett väntat samtal från en person jag ska möta idag, jag hoppas denna känns rätt denna gången. Den jag hade kontakt med innan var bara en oproffisionell sådan, usch vad besviken jag blev! Okej, det låter som att jag är hora eller träffar horor men så är inte läget, går allt som jag vill idag så kommer ni att få en riktig jävla överraskning här, så håll utkik i eftermiddag!

Idag startar jag med dieten igen, var ett tagsen och jag skulle väldigt gärna vilja prova igen och känna mig smal, ren i tarmarna och fräsch på min födelsedag. Sist stod jag ut i 2 veckor som är maxgränsen och det planeras för denna gången också, sitter här med min chockladdryck, bebistomater och en b-vitamin dryck, mums?
Har även precis tagit av foliet och tejpen på tatueringen så nu kan den andas lite, har även lagt på salvan som ska ligga på 24/7, eller så ofta man kan smörja iaf.

Nu ska jag äta upp min frukost och ligga i sängen och mysa framför Vänner :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Blev ju precis så bra som det kunde bli :) Det var roligt att få vara med igår och hoppas att allt fortfarande känns toppen:)



kramar

2009-09-04 @ 18:05:18
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0