Usch vad jag är usel!

På att blogga, helt sjukt vad besviken jag är på mig själv. Det har funnits tid visst, men frågan är hur mycket tid? Strunt samma, det har varit en jäkligt händelserik helg som har tagit enormt mycket på krafterna men jag byggs sakta upp igen, redo för resten av vardagarna. Men i fredags fyllde jag ju 20 och det firades med en brakfest hemma hos mig, det blev mat, välkomsbål och många fina presenter!

I lördags var det släktkalas, bakfull var jag men glad över att få ännu fler presenter, hihi! Efter allt detta har det blivit en del städning och ommöblering men nu är allt som det ska igen och det känns tråkigt, nu har man inget att se fram emot direkt. I söndags jobbade jag vilket var hur tråkigt som helst, var tvungen att sätta mig på toan en gång och sova fem minuter så jag satte på alarmet och försökte vila ögonen, HAHA!

Igår var det måndag och då köpte jag världens mysigaste hösttröja på Gina och även ett gäng armband bestående av olika slags nitar, pärlor m.m. Tack vare mina presentkort jag fick av vänner och familj <3.

Men bilder från hela helgen kommer, antingen ikväll eller imorgon.. jag vill inte lova er något, haha! Nu har jag gjort mig iordning och har dammsugit och tagit hand om mina små djur, så nu ska mamma köra mig till stan så jag kan köpa en kjol jag sett (på Gina såklart) och sen ska jag in på ett ställe och fråga en bekant om hon behöver folk i sin butik. Direkt efter ska jag hem till Sara och mysa framför Idol med gurka och dipp, mums.

Måsta fixa lite nu innan jag åker, pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0