100404

Goddag!

Lika strålande väder idag som igår, då passade vi på att vara ute. Vi åkte ner till Nolhaga och hälsade på Johans syster på jobbet och efter det drog vi alla tre till trappan på torget och åt Sushi. Därefter åkte jag och Johan till en fotbollsplan och släppte Chucky lös och jag har nog aldrig sett honom så lycklig, vad han sprang. Sen stack vi hem och kollade film tillsammans med våran "Varma koppen", grönsaker och dipp =) sedan fick jag sms från Jocke som så gärna ville att vi skulle komma dit på fest, så vi drog dit vid elva och blev bjudna på mat och jag på drinkar.

Idag vaknade jag upp svintrött, kan bero på att Johan stack iväg tidigt då han skulle iväg. Men jag ångrar det inte för jag hade inte velat missa en morgon med härlig sol och mys i soffan med vovven. Nu hoppas jag att Johan är påväg hem så vi kan åka iväg med Chucky igen så han får springa av sig lite.

ska även ge er lite bilder.


Häromdagen blev det kyckling med sallad med lite tonfisk i samt massa ägg.

Sån här frukost skulle jag kunna äta jämt!

Varma koppen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

den mittersta frukosten såg riktigt mumsig ut :)

2010-04-04 @ 15:45:38
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0