16 April 2010!

Sorry för dålig uppdatering, but now I´m here!

Hur har ni haft dessa soliga dagar? Jag har blivit sjuk så för mig har det inte varit att sitta i solen, promenera, fika och allt annat man gör som frisk. Var hemma igår och även idag, måste kurera mig om jag kan fortsätta nästa vecka. Men igår hade vi kul här hemma med Wii och onyttigt, dock blev jag så arg på spelet artt Johan fick stänga av och där satt jag och pustade luft ur näsan som en tjur, hihi.

På kvällen kom Alex och ville hålla mig sällskap då Johan jobbade natt och vi kolla på Blood diamont, Simpsons och bara hade det gött (: Tror han inte stack hem förrän kl två inatt och jag somna inte förrän tre, sen vakna jag när Johan kom hem vid sju och somna inte om förrän åtta men ändå var jag hyfsat pigg vid tio och gick upp.

Nu ska jag nog göra lite frukost och titta på reprisen av Top Model, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0