20 April 2010

Godkväll bloggen!

Ännu en dag av hårt arbete nere i Nolhaga, det är mycket som ska göras men idag har det varit massa problem som hindrat oss från att arbeta så det har mest varit segt, men jag är helt slut ändå! Igår efter jobbet hängde jag med Charlotta hem och vi handlade mat och började laga det. Det blev fläskfilé som vi grillade och till det friterade vi potatis som vi hackade, när killarna var hemma satte vi oss till bords och njöt och skratta så trårana rann, ni får mig på så himla bra humör! Efteråt gick vi till baksidan och fortsatte grilla och fjanta oss, vid halv tio åkte vi hemåt och då var det sängen som gällde!


Matdags!

Charlottas hund Matilda är med på jobbet varje dag!

Nu ska jag lägga mig i soffan för första gången sen i förrgår och sova en stund.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Sarah hoppas allt är bra med dig? Jag tänkte att eftersom vi inte ses så ofta så kan du väl sätta in pengarna för klänningen på mitt konto.

Mitt kontonummer är:

8304-8,23 522 758-4

Ha det bra :)

2010-04-20 @ 19:39:37
URL: http://sarahlinneahellstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

såg att din info om dig själv inte riktigt stämmer;) inte det sista iaf.

2010-04-20 @ 20:38:16
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0