21 April 2010!

Väldans vilka fantasifulla rubriker jag har men orka sitta och klura ut ett i flera minuter liksom, måste komma spontant. Hur har eran dag varit? Själv hade jag världens underbaraste sovmorgon, Johan gick till jobbet halv sju imorse och efter det somna jag om på några sekunder och sov till elva, enormt skönt! Vaknade dock av att huvudvärken från igår fortfarande höll i sig vilket var förvånande eftersom sömn brukar vara den bästa medicinen men icke då.

Idag följde jag med en vän till sjukhuset då hon skulle på Gastroskopi, usch vad jag tyckte synd om henne stackarn. Efteråt hälsade vi på my boy på sjuan där han jobbade idag och han kom där så stolt i sina sjukhuskläder, hehe. Sen drog vi tjejer till stan, självklart in på Gina för att kolla efter jeansleggins till henne och en spetsbh till mig men det slutade med att vi provade allt annat än det, gud vilken rea dom hade! Jag lovade mig själv att INTE köpa något men hittar man ett plagg man spanat in länge men som har kostat skjortan för en fattiglapp som jag som helt plöstligt har världens rea så klart man köpslår!

Från 349kr till 99kr. Som om man bara skulle kolla på prislappen och bara kunna gå förbi?
Till denna ska det vara svart linne eller tajt klänning med högklackat eller stövlar.

vi har krävt länge att få ett nytt handfat för det förra var gammalt, massa sprickor
och fult ren allmänt så dom var här häromdagen och bytte men jag trodde aldrig
att vi skulle få ett sånt här fint! Mer plats för saker, ny kran och snyggare form.

Här har vi en liten sak som gottar sig i solen! Johan sover lite middag efter
jobbet men ska väcka honom nu så vi kanske kan starta med middagen och filmkvällen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0