22 April 2010

Godmorgon!

Blev att gå ut och rasta Chucky strax innan nio imorse och efter det la jag mig in sängen igen men kände mig hyfsat pigg så har varit uppe sen dess. Känner att min mage börjar gnälla efter mat nu så det är strax dags att göra nåt åt det, ska bara väcka sömntutan därinne först, hihi.

Jag känner mig lite låst pengamässigt måste jag säga, jag och Johan vill så gärna göra om lite här hemma och köpa massa snygga krukor, fina växter och blommor samt ljushållare och annat för att göra det till mer våran stil, just nu känns det rätt stelt. We need more green!

Idag har vi inget särskilt planerat, men ikväll är det konsert som gäller. Då ska Johan spela bas och även Jocke på sin gitarr. Hoppas det kommer mycket folk!


Nu ska jag nog äta något, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0