25 April 2010, Grattis pappa!

Börjar mitt inlägg med att säga stort grattis till min älskade pappa som fyller 33...enligt sig själv ;) haha nä han fyller faktiskt 63. Gammal man men i huvudet är han som en 20 åring, hihi.

Just nu sitter jag och Johan hemma hos pappa och Anne-lie och har gett en liten present, ätit hemmabakade kanelbullar och pratat massa skit. Jag saknar verkligen min pappa, vi träffas så himla sällan! Det första jag gjorde när jag kom in genom dörren var att gå till hans filmhylla (skräckavdelningen ofcouse) och valde ut filmer som vi skulle låna med oss hem, 3/4 är skräckisar, moahahaha! Vi ska åka hemåt strax och hämta min älskade vovve som jag saknat så mycket, vi ska göra Johans supergoda Thai/kycklingsoppa och ha filmkväll, saknat varann som in i helvete. Har visserligen gått en dag men känns som en vecka.

Jag kikar in här när jag kommit hem och berättar om helgen uppe hos Fredrika samt bilder :)
Hoppas er helg har varit bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0