Lite väl mycket powernap.

Tjingtjang!

Hur mår ni? Jag själv är så himla seg men har samtidigt en rastlös själv. Har varit i stan och köpt ett nytt svart basiclinne då mitt är mystiskt försvunnet och även fixat lite dricka till imorgonkväll. Johan jobbar så det är lite tråkigt här hemma, måste verkligen dammsuga men orkar verkligen inte. Förstår ni mitt dilemma? Äh vafan, jag kan lika gärna dammsuga imorgon då vi ska ha lite förfest här.

Vid halv tre bestämde jag mig för att ta en powernap i 20 min, men det ringde och smsa hela tiden så jag fick ingen ro men jag somna och har nog legat och halvsovit i typ 2 timmar. Jag har nog inte så mycket mer att säga, men kan lägga upp en favobild från top model så det blir lite färg här i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0