Picknick i solen!

Godkväll alla glada! Hur mås det? Med mig är det bara bra, tror vädret gör sitt också =)

Dagen har bestått av att vara i solen så mycket det bara gick, min praktik började idag nere i Nolhagaparken bland alla djuren, Johans syster jobbar ju där så hon är min handläggare. Mata massa djur, fajtas med hungriga grisar och rensa skit, hihi. På eftermiddagen gjorde Johan iordning en picknick som vi tog med oss till Lövekulle och satt på berget med massa gott att äta. Pratade massa, lyssnade på musik, solade och tog en cigg eller två. Chucky var självklart med och njöt av solen! Efter det mötte vi upp Alex för en glass i solen på Triumfglass, sedan hängde han med mig hem och höll mig sällskap medans Johan stack och spela bas.

Såhär glad är jag när vädret är glad ;) (Old)

Ikväll blir det sen middag, klockan är strax tio men middagen står strax på bordet och dagens rätt blir kyckling med curry och ris, mums! Tror vi orkar med en film också innan läggdags, är svintrött efter dagen. Det var fasiken inte igår man gick upp kvart i sju och har hållit sig aktiv hela dagen, puh.. jag kommer sova som en prinsessa inatt!

Nu ska jag hjälpa hemmafrun i köket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0