Soliga 13 April!

Godkväll.

En heldag på jobbet (praktiken i i Nolhaga) mellan 08-17, men tiden går fort när man har roligt och man får jobba i detta fantastiska väder vi haft. Dessutom är min handledare en god vän (Johans tvillingsyster) så vi har skitkul! Mockat massa, matat massa och när vi nästan var klara satte vi oss i hagen bland alla getterna och försökte bekanta oss med dom, Lina var extra gosig och satt med oss i solen och strök sig emot ansiktet^^ Dessutom har jag och Charlotta framtidsplaner tillsammans som vi ser riktigt fram emot och hoppas att det går igenom, då skulle jag bli lycklig kan jag säga. Sachaaaa! ;)

Väl hemma hade min man diskat, dammsugit och fixade med middagen, hallelujah! En god middag och efter den blev det en kvällspromenad med Sarah och hennes vovve. Nu jobbar Johan natt så jag ska lägga mig tidigt och få några rejäla timmar med sömn, är sjukt trött. Har tyvärr ingen bild från dagen men det kommer.

Godnatt på er så höres vi imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0