Vinkväll!

Hej alla!

Här sitter jag och väntar på Nathalie som ska komma hit och dricka vin med mig, det är väl min tur att vänta eftersom hon har fått vänta hela kvällen på mig. Var meningen att vi skulle äta middag hos Johans föräldrar vid si så där klockan fem, det slutade med att dom kom hem senare än väntat, halv åtta med andra ord så jag kände mig en aning stressad. Så att jag får vänta en timma mer än bestämt på Nathalie sen jag kom hem är nog inte mer än rätt ;) Johan är ute på stan med Alex och tar en öl, dom joinar oss senare.

Idag gjorde jag ett impulsköp, den supersnygga baseball tröjan på Gina, den röda ofcourse! Så den har jag på mig ikväll med svarta jeansleggins och rött läppstift samt mina lovely ringar till det, super!

Det var allt för idag, tänkte bara göra något "vettigt" medans jag väntar på vännen min!
Bilder kommer imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0