21 Augusti 2010.

Oboy, detta året har gått fort! Jag fyller år om mindre än 1 månad, börjar bli gammal!

Hur har ni det där hemma, håller ni er inne från regnet? Det gör iaf vi, Jag chucky och Piper. Har precis ätit resterna från Thaimaten igår till frukost och ska strax bege mig ut för en cigg och låta lillen kissa.

Igår hyrde jag 4 filmer, 2 Beckfilmer samt Center Stage 1 & 2 (Bästa dansfilmen!). 2:an har jag inte sett själv så det ska bli spännande. Igår kom en god vän förbi med Thaimat, vi såg båda Beckfilmerna innan klockan tickade iväg.

Just nu är jag uttråkad till max, ska försöka göra något roligt och senare så ska jag antagligen leka med Jocke, Emma och Alex. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0