28 Augusti.

Hej bloggen.

Hoppas ni alla mår bra, jag kan nog inte säga att jag gör det. Livet är fullt av tråkigheter just nu, självklart bra och roliga saker också men det tråkiga överväger tyvärr. Mycket som ska fixas och tänkas på och min hjärna är inte riktigt med.

Jag har iaf umgåtts med mycket bra människor, jag har lekt med Nathalie i två dagar och under dom dagarna har vi spenderat tiden på att långpromenera med våra hundar samt cykla med hundarna bredvid och släppa dom lösa på fotbollsplanen, det är bra för både oss och hundarna att komma ut i friska luften och ha bra sällskap.

Idag har jag varit på stan med Emma, efter det cyklade jag hem i spöregn/hagel med två hyrfilmer. Jag ska nu åka till Maxi och handla hem lite viktigt och jag bjöd även över Smurf på film/depparkväll, ska köpa två ica pizzor till oss så ska se på hyrfilmerna och sätta på oss ansiktsmaskar, mys! Vi båda mår kasst idag så vi ska må dåligt tillsammans, that´s what friends are for!

Nu när ovädret är borta och solen är framme så får jag väl passa på att dra till affären. Jag hoppas ni alla som ska på kräftskiva, bröllop och allt vad det heter får en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0