Non-Smoking

Efter den mest sömnlösa natten på länge så är jag ändå upp och vid liv. Min stackars vovve hade diarré hela natten så jag fick gå ut med honom kl 3 och sen la han ett antal klickar på sovrumsgolvet som jag fick gå upp och ta bort vid fyra och sen när Johan kom vid sju hade han tydligen också torkat upp en del och han gick även ut med honom men så fort dom kom in så bajsade han på golvet. Så den sömn jag fick inatt hade väl 10 minuters mellanrum hela tiden så jag känner mig fucked up idag.

Men sitter här, söker lite jobb och har ätit frukost framför Top Model. Igår tog jag min sista cigarett för nu är jag trött på det och det är då jag ska sluta. Så om en stund när jag uppdaterat min iPod tänkte jag gå ut och powerwalka/jogga en bit, ska bli himla skönt trots att det kommer kännas helkonstigt för jogga är inte Jag.

Annars idag så händer det inte så mycket, vi kanske bjuder över några vänner för film ikväll men det är allt.
Nu ska jag se klart på Cityakuten innan jag drar ut!


Byebye cigarettes, hello health!

Kommentarer
Postat av: Maria

länge sen du skrev här för att vara dig. hoppas allt är bra och att vi ses på onsdag nästa vecka<3

2010-08-11 @ 17:47:53
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0