Rain in August.

Hej bloggen och alla som läser den!

Hur har ni haft det i helgen? Jag har haft en helt okej helg bestående av vin och grillning! Nu är det söndag, det regnar och min man sover fortfarande för han ska jobba natt inatt och jag som är hungrig men vill inte göra mat själv.

I fredagskväll tog jag och Johan iaf en promenad upp till Sarah för att dricka vin, äta Sushi och prata. Vi kom inte hem så himla sent så när vi kom hem tittade vi på Förhäxad och somnade i varandras armar :) Igår så hade jag en dålig dag och vi satt mest hemma men vid halv sex kom Johans mamma och syster för att hämta oss för grillning hemma hos dom. Det blev jättegod mat, chips och prat på altanen sent inpå kvällen tills det var dags att åka hem.

Idag händer minsta möjliga faktiskt, blir väl att gå ner till tvättstugan och boka en tid i veckan, se någon film och äta mat. Om jag har tur och lust kanske någon vill komma hit ikväll och hålla mig sällskap?


Jag eftersöker denna tröjan!

Nä, nu vill jag göra frukost för jag står inte ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0