THE BEST PERSON OF ME IS GONE.

Hej bloggen.

Har varit en longbreak här men jag har mina anledningar för det och jag vet inte när allt kommer bli som vanligt här igen men den tiden kommer när den kommer, den är inte här just nu iaf och även om ni inte förstår så snälla försöka iaf. Jag finns på telefonen men vissa dagar har jag inte orken att anstränga mig för att vara glad så ha förstående, jag har inget emot er.

Jag har lite bilder från onsdagsklubben för 2 veckor sen men dom bor i kameran just nu och sladden för att koppla in orkar jag inte leta efter, men det kommer. Men som sagt, bloggandet kommer komma tillbaka när livslusten och motivationen smyger fram igen, när det blir kan jag inte svara på men det kan ta tid.

Vill också tacka dom personerna som har hjälpt mig genom denna tuffa tiden, jag hade faktiskt aldrig klarat det utan eran kärlek, omtanke och vilja att göra mig glad och få mig att tänka på annat, ni är ju bäst. TACK! 

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2010-08-17 @ 17:24:06
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0