THE LAST SUNNY DAYS

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit helt okej, idag trodde jag att det skulle bli en lugn dag men saker och ting krånglar som vanligt för mig så måste iväg på lite ärenden men efter det ska jag upp till Nathalie en sväng innan hon börjar jobba.

Igår drog jag som sagt upp till Sarah en stund på kvällen, vi tittade på Fångarna på fortet och åt godis, drog hem vid tio tiden då det blev lite kvällsmat framför tvn innan läggdags.

Jag fick ett samtal för en stund sen om en arbetsintervju, så det ska jag på på torsdag, det händer grejer här! Eftersom städjobbet är timanställning i början så hade detta jobbet varit kul att ha också lite vid sidan av. Det gäller att satsa!

Nu ska jag ta på mig så jag blir av med mina skitärenden, men ha en fin dag i solen!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0