THE WORLD IS MY TERRITORY

Hej!

Veckan har börjat bra iaf, var på arbetsintervju idag och jag fick jobbet med en gång. Det är städjobb på sjukhuset men jag klagar verkligen inte, städjobb är något jag velat ha mest just nu för det är något jag är bra på och nog skulle trivas med.

Efter det kom jag hem till en glad mamma och en glad Chucky som var glada för min skull och strax efter drog jag iväg och mötte Johanna för en promenad, hon är bara hemma över dagen innan hon åker tillbaka till Varberg igen *snyft*. Men vi drog upp till min vän Sarah som behövde akuthjälp med att lyfta hennes gigantiska kaninbur så det blev att vi stannade där och snackade innan vi tog en promenad hemåt.

Nu har jag käkat lite men har så himla tråkigt här hemma så jag och Chucky ska lämna en film på bonbon och sen åka tillbaka upp till Sarah i några timmar. Blir att ta på sig den varmaste och mysigaste tröjan och cykla upp, det är svinkallt ute ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0