Black & Grey.

Det är 24 Augusti och dom gråa dagarna börjar smyga sig fram, detta var nog den kortaste sommaren jag kan komma ihåg. Idag vaknade jag upp av att det stormade ute och parkeringen utanför såg ut att snart bli en del av gerdsken-sjön här bredvid.

Jag har inte tagit mig upp ur sängen än, förutom då jag behövde ta ut lillen och hämta en risifrutti. Annars har jag tagit hand om alla samtal och mail jag behövde ta itu med idag här i sängen, riktigt käckt! Ligger och glor på Vänner och lyssnar på chuckys små tassar som springer runt och jagar bollar, mysstämning till max.

Idag får vi se vad som händer, har lite "dimmiga" planer än så länge så får se vilket det blir. Jag har fått en massa bilder från Jocke från gamla fester m.m. somjag helt har glömt av!









Nu ska jag nog värma en panpizza och ta det lugnt.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0