18 Februari. 2010.

Hej efter alla dessa år :-P

Hur har ni haft det? Själv har jag haft det upp och ner. Det har hänt roliga saker och tråkiga saker som jag kan dela med mig här på grund av brist på något annat intressant att säga.

Tråkiga händelser
: Har fått magkatarr, har iofs misstänkt det i ett par månader eftersom Johan hela tiden har sagt att mina symptom skriker magkatarr, så jag kollade upp det i måndags och det var självklart detta, så nu tar jag tabletter som förhoppningsvis ska hjälpa mot det. För att göra kakan ännu större så har Alex smittat mig med sin förkylning så vi båda ligger hemma och hostar och snorar om kvällarna, haha. Igår hände något knäppt med mitt öga, det började ömma som fan och när man drog ner det nedersta ögonlocket så var det rött och svullet och det varade hela tiden. Johan gjorde iordning ett skydd som han tejpade fast på ögat så det fick vila, sen tyckte han så synd om mig så han ville skölja rent ögat och när man plusar ihop vatten med öga blir jag rädd för det är obehagligt av något. Johan blev från en snäll doktor till en arg doktor för att jag inte öppnade ögat så han tryckte bak mitt huvud och pressa upp mitt öga så han kunde spruta in sitt äckliga saltvatten, men oj vad skönt det var efteråt och det blev genast bättre :)

Roliga händelser: I tisdag så var det The Big Day för Johan. Jag har konstigt nog inte sagt här att han ansökte till Talang 2010 och dagen efter så ringde dom upp honom och ville ha med honom med en gång, utan audition. Så i tisdags åkte vi till Storan där det spelades in och Johan fick ha med sig en support-person and that´s was me. Fan vad kul vi hade! Kameror i ansiktet hela dagen, Markoolio och Tobbe trollkarl intervjuade oss, vi tjötade med alla grymma talanger som var med och det var fantastiskt roligt att se hur allting gick till. Vi var där klockan 10 och vi åkte hem runt elva, halv tolv på kvällen. Om vi tar trötta? JA! Och det värsta var att det var 30 artister och programmet skulle starta med publik och jury på plats kl 17 och Johan var den näst sista talangen som skulle ut och det slutade inte förräns elva. Så vi fick vänta hur många timmar som helst, men fan vad grym Johan var!!! Får varken lägga ut bilder som visar hur det gick eller någon information om hur allt blev men kolla när det kommer på tv!

Här är iaf några bilder som är tillåtna att lägga upp:


Ready for Talang 2010!

He was ready too!

Tjoho!

Burger King fick det bli när vi hade paus.

Nu smäller det!

Mer än såhär kan jag inte erbjuda just nu, men resten av bilderna läggs upp när allt detta har visats på tv.
Men fyfan vad roligt vi hade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0