2 Februari 2010

Hej på er! Hur mår ni? Här hemma på Hemvägen mår vi bra, lite trötta dock men mår ändå bra!

Vad har ni haft för er under denna start på veckan? Igårmorse åkte Alex till jobbet, sen klockan 7.00 kom Johan efter att ha jobbat natt, runt åtta kom Alex hem igen för han kände sig dålig så vi satt och tjöta innan Johan åkte hemåt och vi la oss i soffan och stensomna några timmar. Efter det hade vi fettisdag med pizza, 2 hyrfilmer och bara slappa. Runt sju kom Johan igen och vi titta på två filmer, rökte, brottades och hade det askul!

Today:
Ska skriva lite cv:n
Senare kommer Johan som ska hjälpa mig att köpa en bra skrivare till min dator, jag orkar inte be andra att skriva ut åt mig hela tiden.
Skicka iväg ett brev
Ta det lugnt

Sen får vi se vad som händer. Nu ska jag sätta igång med cv men vi hörs om en stund igen!
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0