22 Februari!

Godday godday godday!

Hur är allt med er? Här är allt bra, fast ögonen börjar bli lite sömniga nu faktiskt. Klockan ringde halv nio imorse för jag skulle upp och ringa lite ärenden sen kom mamma och hämtade mig strax innan tio för vi skulle på ett möte, därefter till banken och arbetsförmedlingen. Efteråt drog vi till Jysk och Öb för att kika lite och på Jysk hittade jag ett riktigt fynd! Jag har nämligen letat efter en stor spegel med gammaldags, fin ram för ett normalt pris och idag hittade jag The One! 50% rea i bara några dagar så den fick jag ta med mig hem för endast 400 istället för 800, kap!

Efter alla dessa ärenden så blev det lite fika här hemma med mamma och Börje. Strax efter det kom Johan och Alex och då satte vi alla igång med att göra korv med bröd och hade en mysig middag tillsammans, sen var det dags att höja soffan så vi kan dammsuga där under. Så full rulle har det varit här idag!


Lite fika!


Spegel!

Älskar stilen!

Btw, ikväll hittade jag inte min mobil. Fick panik, ringde den 180 ggr men den var plötsligt avstäng. Sen kom jag på att Johan kastade mig i en snöhög förut och hade mobilen i en slapp byxficka så fick gå ut och gräva men hittade den inte. Bad Johan gå ner till sin bil på jobbet och där låg den, thank god!

Nu ska jag hålla Alex sällskap som antagligen har fått magsjuka nu ikväll inte roligt!
Ha en mysig kväll alla, JUST DET! Fick ett mail från cdon.com om att dom har skickat ut min leverans med This is it idag och att den antagligen kommer i brevlådan imorgon!!!

Jag kommer sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0