Bläääääääää!

Vill inte snora och hosta mer! Känns som att jag snyter ut hela hjärnan snart och hostar upp lungorna. På detta har jag världens mensvärk också, buhu! Men för att inte tänka på det så ska jag snart ta skopglass och chokladsås, massa chokladsås! :D

Någon som såg Melodi igår? Vilka låtar tyckte ni var bäst? Jag hade ju en favorit men den kom ju såklart inte vidare, så är det alltid när jag tittar på det där. Vad gjorde Darin där liksom? Han är inget Melodifestival-material, tjockare har han blivit också :-P

Nu ska jag fylla en skål med lite kallt och gott, men ska lägga in en video här senare när jag lagt upp den på youtube.

Hittade världens sötaste bild på Michael Jacksons barn Prince och Paris, naw! (Ja det är hans biologiska barn för det har undersökts) och dessutom kan jag som fan och många andra se klara likheter mellan dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0