Förkylda hela bunten!

Fan ta Alex som smittat mig, haha! Det roliga är att även Johan har blivit smittad av antingen oss eller av sin familj så på kvällarna när han är här så ligger vi alla tre i soffan och snorar och hostar upp lungorna, på det röker vi också vilket inte är det bästa kanske.

Men igår hade vi en mysig kväll trots hostan och snorandet, vi hyrde 2 filmer och köpa pizza! Vi såg först Prinsessa, en svensk film om en överviktig tjej som går teater på gymnasiet och drömmer om att bli skådespelerska. Det roligaste var att dom bodde i Alingsås men helvete heller att det var i Alingsås dom spelade in! Dom folmade en vägskylt på någon bro eller väg där det Stod ALINGSÅS, fast den skylten finns ens inte utan dom har satt dit en helt ny vägskylt, nädvändigt haha. Varför inte filma Alingsåsskylten strax innan Göteborgsrondellen?

Idag är en ny dag, imorse skulle jag ut med vovven men dörren öppnades inte p.g.a en halvmeter snö, jag skojar inte! Väl ute så försvann min hund ner i snön, såg bara kopplet och var tvungen att gräva upp honom, haha! Han kissa men hittade ingen plats för nr.2 så fick gå in och böna och be för Alex så han kunde ta ut honom istället.

Sen dess har jag hållit mig inne hela dagen, trött, förkyld som fan med en jobbig hosta och har tappat rösten. Alex har köpt köttsoppa och vitlöksbröd som vi ska värma sen framför Melodifestivalen, mysigt. Men innan dess får jag äta något annat för jag är hungrig NU!

Satt och kollade på gamla bilder från i somras och det riktigt sög till i magen, vill ha SOMMAR!


Picknick på Lygnared strand

Sommarkväll i shorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0