Gåshud!

Detta var tufft att titta på, vilket mäktigt uppträdande på Grammy Award 2010. Artister som uppträdde med en av Michael Jacksons vackraste låtar, Earth Song. Man får även se klipp av den nya musikvideon till låten som Michael gjorde till sin Turné av This is it. Den har även gjorts i 3D och det ser jag mycket fram emot att få se. I slutet av detta klippet kommer även Michaels barn upp på scen och håller varsitt kort tal, Prince var nervös och sa lite fel och stammade vilket jag tycker är charmigt för det visar bara att han är vilken unge som helst, inte helt perfekt.

Jag älskar dig Michael av hela mitt hjärta och jag har redan planer på ännu en tatuering som ska symbolisera min kärlek till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0