I´m gonna learn it!

Hej!

Sovit gott? Jag har sovit gott men drömt helt sjuka drömmar, Alex kallade mig galna kvinna när jag berättade om dom, haha! Alex har antagligen fått vinterkräksjukan för han har spytt hela natten så jag var uppe med honom till klockan ett typ, han ville ligga i soffan för att inte väcka mig när han måste springa så jag sov i sängen ensam.

Imorse kom Johan vid sju för att lämna tillbaka min mobil, då hade han varit vaken i över 25 timmar så han var som en zombie. Efter det somnade jag om och drömde fler konstiga drömmar. Idag har jag varit och handlat lite sjukling-mat som coca cola för den illamående, påskmust för den förkylda och soppa och vitlöksbröd för båda sorterna^^

Jag följer en Michael Jackson blogg som lägger ut en massa bilder, videos, okänd info och nyheter om vad som händer med dödsfallet m.m. och idag hittade jag en cool video! Michael Jacksons koreograf lär ut en koreografi som skulle varit med på turnén och fyfan vad jag vill lära mig den. Har suttit en stund nu och markerat här i stolen och jag ska fan lära mig den helt ut! Väldigt hårt, raka armar och ben, snabbt tempo och lite soldatiskt kan man säga.

Take a look:



Nu ska jag ta lite påskmust och sätta mig i soffan bredvid sjuklingen, bäst för han att han inte smittar mig med detta också! Ha en mysig dag! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0