"Jag älskar mina vänner!"

Hej alla glada!

Har varit dåligt med uppdateringen men latheten har tagit över totalt hela helgen. I fredags var det hotellet som gällde och så kul har jag nog inte haft det på länge, dagen började tidigt med att jag och Frida hyrde Blackboxen på Kabom och dansade i två timmar, sen åkte jag hem och sov i några timmar innan det var dags att göra sig iordning för kvällen. Nathalie, jag, Johan och Alex hade lite föris hemma hos oss innan förfesten hos Sara. Väl hos Sara hade vi det skitroligt, kom gött folk och det blev mer dricka än vad jag hade planerat, men kul var det!

När vi åkte mot hotellet skulle jag stanna vid statoil och köpa cigg, jag var lite smått berusad så jag sa till killen i Affären: Hej! Ett paket rosa menthol... (What?) Det roliga var att han visste precis vad han trodde att jag menade, för han tog fram något rosa paket, men då skrek jag i sista sekund att det var fel :P Sen kom Jocke och undra hur det gick för mig då jag nästan låg med huvudet nere på disken och garva ihjäl mig, haha!

Hotellet var underbart kul iaf, vi dansade så himla mycket och det är det bästa med dessa kvällar! Här får ni lite bilder:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0