Jag tackar cdon.com

...för att jag fick min film så tidigt efter att jag har bokat den, eller tidigt och tidigt...nästan 5 månader efter biopremiären men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge ;-) Hur har ni haft det sen igår? Vi här i sjukstugan låter dagarna gå åt till att äta, röka, sova och se på dåliga tv-program.

Igår hittade jag min älskade This is it i brevlådan och kunde inte låta bli att öppna paketet bara för att få se framsidan och pussa på det, haha! Jag, Alex och Johan bänkade oss i soffan framför filmen och den är ju så bra va! Idag såg jag på bonusmaterialet som aldrig tog slut men det var skitkul att se hur allt startade, lite klipp som inte var med i filmen och även få se Michaels alla outfits som såg ut att kosta hela hans karriärs lön^^ Grymt häftig show hade det blivit och det är så himla synd att han inte iaf kunde ha fått upplevt minst 1 show, för han hade saknat scenen så och var så redo att komma tillbaka!

All my love to you.



Nu ska vi laga mat här, det blir kycklingfilé som skärs upp på mitten och där i lägger vi bacon, pesto och fetaost. Till det blir det jasmineris med currysås, mums!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh, jag ahr ju inte sett den :( gaalet dåligt av mig jag vet. Men nu känner jag mig tvungen att se den. Hihi. Men som sagt den som väntar på något gott väntar alltid för länge ;)

kram

2010-02-24 @ 19:48:20
URL: http://johannasp.bloggproffs.se
Postat av: Linn-Lay

hej

Äntligen snart helg igen :d vad händer denna helgen då?

2010-02-25 @ 17:34:34
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0