Mys på gång!

Pizzan var supergod! Knapriga kanter, fyllig, mycket smak..wow! Hihi. Strax efter kom Johan förbi och hjälpte mig med skrivaren, när han åkte så kom jag på att jag inte vet hur jag sätter på den för jag hittar verkligen ingen knapp..?! Får hoppas att han svarar på mitt sms snart så jag kan känna mig säker på att den funkar!

Nu sitter jag bara och väntar på Nathalie och hennes lille vovve Nani, Chucky åkte precis hem med mamma så hon får bli ensam här, stackarn. Det får bli en sen filmkväll! Jag väntar även på min pojkvän som på vägen hem ska köpa en maraboukaka till mig :) hihi. Något smaskigt måste man ju ha att äta en sån här kväll. Ska även passa på och se om han kan hitta senaste Veckorevyn för Kenza är omslagstjej igen och det vill jag ju inte missa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0