Onsdag 3 Februari.

Hejsan!

Hur mår ni? Själv är jag trött som en strandad val, har varit vaken sen halv sju, sju imorse och det har varit så svårt att motstå en powernap, men det blir att lägga sig tidigt ikväll och somna när jag somnar. Idag har jag varit och köpt en skrivare/kopiator/scanner, behöver verkligen en för det börjar bli tröttsamt att be släktingar och vänner att skriva ut saker så fort jag behöver det, jag tänker mest på Cv. Ber dom skriva ut en massa, sen hittar man ett ställe man ska söka till som man inte har ett Cv till så då måste man be om ännu ett som tar tid att få, men nu är det slut med det.

Har diskat upp ett berg av disk och nu ska jag och Alex till Maxi och handla hem lite mat, blir tacos ikväll mums!
Vad händer annars ikväll? Jag skulle kanske ha haft filmkväll med Nathalie men jag känner att om jag är såhär trött nu, hur död kommer jag att vara ikväll? Får se om hon kan förlåta mig och låta mig gottgöra henne och ha en myskväll imorgon.

Nu är Alex klar i duschen så nu ska vi kila, ha det gott!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0