Rubrik.

En dag utav absolut nada! Gick upp halv ett idag, Alex är fortfarande hemma från jobbet så jag har iaf lite sällskap på dagarna. Men oj, vad slappa vi är! Vad fan hade vi gjort om inte tvn hade uppfunnits än?

Middagen igår blev supergod iaf! Åt så jag fick ont i magen, men det är nog magkatarren som spökar. Under resten av kvällen tittade vi på efterlyst och lite annat och runt nio kom Johan efter en hel dags jobb :)


Innan

efter, mums!

Sen så fick vi tummen ur röven och bytte klisterlapp på locket av min laptop, blev riktigt nöjd och ni förstår nog varför



Nu kom mamma på besök, senare ska jag och Alex handla och hyra en film. Senare kommer Johan efter jobbet :) Vi hörs antagligen senare igen! Pusssss.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Önskar dig en mysig fredag! :)

2010-02-26 @ 13:41:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser att du fortfarande kör med mitt recept, roligt ;)

Fin blogg du har! :)

2010-03-06 @ 09:55:41
URL: http://emsegumsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0