Torsdagsafton!

Hej, godkväll, godafton!

Slappaste dagen ever, gick upp rätt tidigt utan anledning. Har sökt lite jobb, ringt arbetsförmedlingen och ätit. Det är typ det viktigaste jag har gjort idag! Nu har jag äntligen duschat bort all smuts jag hade på mig, haft inpackning och grejer, smörjt in kroppen och ansiktet med hudkräm så jag är mjuk som en babyrumpa och luktar dessutom gott^^ Chucky sitter här i mitt knä och tittar rätt på dataskärmen, precis som att han läser vad jag skriver ;-P Han hälsar till er tror jag!

Nä, nu blev jag fettissugen så ska nog slänga in en pizza i ugnen och titta på tv. Ikväll runt nio Kommer Nathalie så vi ska ha myskväll. Men innan det kommer Johan förbi på en cigg och ska hjälpa mig att koppla in och installera min skrivare, sist jag kopplade in en så krascha hela datorn så denna gången tar jag det säkra före det osäkra, hehe.

Bloggar nog här om en stund igen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0